הקונפליקט הדיגיטלי

שיתוף כתבה

הקונפליקט הדיגיטלי.
הדילמה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים.

העסקים והמותגים הגדולים תמיד הופיעו בערוצי הפרסום המובילים. כאן נדבר על כל האחרים.
בעלי חנויות פיזיות, נותני שירותים, עצמאיים בתחומים נישתיים, יצרניים, יבואנים ובעיקר כל מי שתהה לגבי הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלו. האפשרות היום של עסק דיגיטלי היא חזקה פי כמה וכמה מעסק פיזי שלכאורה היווה יותר בטחון.
אז מה הקונפליקט ?
כל הפעילות האורגנית בפייסבוק באינסטגרם בלינקדין ב GMB הן חלונות ראווה שחייבות להיות מעודכנות. אנחנו לומדים לסנן תכנים באופן מופלא ומהיר מול כל הזרם ששוטף אותנו בכל הגזרות כולל ווטסאפ. ״שפת הגוף״של הממשקים מועברת אלינו בשניות.
אם ניכנס לפרופיל כלשהוא, ונראה כי תאריך הפוסט האחרון שם, רחוק מתאריך היום מיד נחשוד בקיומו, בנוסף אם לא נבין את מהות העסק ומה ייצא לנו מחיבור עימו אנחנו מייד לא שם. כך שהמציאות מחייבת השקעה ביצירת תכנים מעניינים בעל ערך לקהל שלכם. ועדיין זה לא מספיק.

מהפכה? כן!
הזדמנות ? בהחלט!
עסק שנותן שירותים יכול ליצור עם לקוחותיו מערכת יחסים מופלאה עם סליקה רק דרך הווטסאפ. אפשרי להפיץ ולמכור ידע , קורס הכשרה. פתיחת חנות אונליין ובכלל כל מוצר שאתה יכול להעביר דיגיטלית, עם חווית משתמש טובה יכולה לשמש ערוץ חשוב לכל עסק. אפילו מעבר לחתימה דיגיטלית משפרת את היעילות פלאים.
אז למה עדיין לא כולם שם במלוא הכוח?
1. הבנה ותודעה.
2. השקעה כספית.
3. התעסקות רבה לפחות בשלב הראשוני של בניית הנכסים.
4. אין התמדה ועקביות לאורך זמן, שזה בעצם מה שנדרש ( לאחר שיש כמובן אסטרטגיית שיווק בדיגיטל ) על מנת לקבע נוכחות. המחשבה שמעלים פוסט אחד או שניים או מפיצים כתבה אחת בכלכליסט או דה מרקר ובום.. יש קסם והפניות מגיעות.. זה טעות חמורה.

אם כך מה הפתרון ?
הצעד הראשון, לחזור לבראשית. לימים הראשונים של העסק. מה רציתם להגיד או לתת לעולם?
לזקק את הDNA הייחודי שלכם.
הצעד השני ליצור את אסטרטגיית התוכן המשקפת אתכם ומעבירה בצורה ברורה את המסר הייחודי שלכם.
מנעד התוכן, ממוקד ורחב.
פתיחת העולמות שלכם.
כיצד? המממ זה לכתבה הבאה.

שניה לפני שאתם יוצאים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?