איך קורס להעשרה עצמית הפך לסטודיו לשיווק דיגיטלי?

שיתוף כתבה

“נזוז זה שם הסטודיו שלי, סטודיו לשיווק דיגיטלי. למה נזוז? כי תמיד יש לאן”: קארן סבאג היא בעלת סטודיו ‘נזוז’, ובכתבה היא מספרת למה תמיד חשוב להיות בתזוזה ואיך משרדה נותן מענה כולל לכל המוצרים בדיגיטל

מה הקשר בין העשרה עצמית לשיווק דיגיטלי?

קארן סבאג משתפת על הקפיצה לעולם שיווק דיגיטלי
“הייתי 10 שנים בעלת משרד לשיווק נדל”ן. מתוך הצורך לשווק את הפרויקטים ברשת חברתי לבעלי מקצוע בתחום על מנת שיקדמו אותי בגוגל וברשתות החברתיות. כמו הרבה דברים בחיי החלטתי להיכנס לעובי הקורה ולקחתי קורס ארוך ומעמיק במכללת רופין”.

“אחרי כמה שיעורים בודדים נסחפתי לעולם המטורף הזה של הדיגיטל ותוך כדי הקורס נפרדתי לשלום מהנדל”ן ופתחתי את סטודיו נזוז. למה נזוז? כי אם לא נזוז לא יקרה לנו כלום”

“נזוז זה שם הסטודיו שלי, סטודיו לשיווק דיגיטלי. למה נזוז? כי תמיד יש לאן”.

“אנחנו נמצאים בתזוזה מתמדת וכל כיוון שנבחר אוצר בתוכו יופי שונה והפתעות מרגשות. בפנייה שמאלה מחכה לנו נוף עוצר נשימה וכלניות מקסימות. בפנייה ימינה ישנו סופר ענק בו בטוח נגיע לקופה אבל עם איזה מוצרים? זו עדיין תעלומה. ואם נלך ישר? מה נגלה שם?”.

“התזוזה היא לא רק פיזית אלא גם פנימית, מחשבתית. היא נפלאה ככה, תזוזה פנימית שהיא רק שלך. תזוזה של רעיונות, מחשבות, התקדמות שאף אחד מסביב לא מודע אליה והיא מכניסה משהו חדש, אחר ורענן”.

“התזוזה הזו, המחשבה הקטנה שמשהו עוד עלול לקרות לך והיא מעלה חיוך ענק על השפתיים. כמו חלום קטן בהקיץ על השינוי שבדרך. זרע קטן שממנו צומחים חלומות שמתגשמים. זה האימון הטוב ביותר לגמישות מחשבתית”.

“אז תזוזו. פיזית, פנימית ומחשבתית. כל תזוזה מובילה לדבר שמוביל לעוד דבר. סטודיו נזוז הוא משרד פרסום שנותן מענה כולל לכל המוצרים בדיגיטל”.

“אנחנו חיים ונושמים את הרשת. נמצאים ברשתות החברתיות ומבינים היטב את הצורך של עסקים להיות בולטים ומבודלים. נגישים עם מסרים שקופצים בפחות ממאית השנייה. כולנו נהפכנו להיות חסרי סבלנות. לחיצה על כפתור שאינו מוביל לכלום, מוביל אותנו רק לברוח מהאתר או הדף הזה. זה עולם שלם שהיצירתיות והמחשבה שולטת בו”.

“עולם נפלא שהכול מדויק ומדיד וניתן לשינוי כל הזמן. תזוזה מתמדת. להיות רלוונטי ובעל ערך כל אחד בתחומו. לקחת עסק ולבנות לו אסטרטגיה שיווקית כזו שתשרת את מטרות העסק, תגדיל ותכפיל תוך כדי שדרוג הנראות על מנת לפגוע בדיוק בקהל היעד הקיים והנוסף. את כל המוצרים הדיגיטליים שלנו אנחנו מייצרים אצלנו. מוזמנים לזוז איתנו בשנה הבאה”.

שניה לפני שאתם יוצאים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?