הפקת סרטוני תדמית לעסק

מעוניינים בהפקת סרטון תדמית לעסק שלכם?
רוצים סרטון תדמית לעסק שלכם? השאירו פרטים.

סרטון תדמית לעסק הוא אחד הדברים החזקים ביותר ברשת

סרטון תדמית לעסק הוא אחד הדברים החזקים ביותר ברשת. הרשתות החברתיות הינן ויזואליות ואוהבות יותר תמונות וסרטונים מאשר מלל.

אין כמו סרטון מוצלח על מנת להעביר את המסר שלך. סרטונים אותנטיים מבית העסק הם סרטונים מאוד מוצלחים ואפקטיביים.

בסטודיו שלנו אנו מייצרים סרטוני תדמית וסדרות של סרטונים לאירועים שכולם בנויים על מיתוג ספציפי לאותו אירוע.

למי מתאים השירות שלנו?

הפקת סרטוני תדמית לעסק היא אמצעי להנגשת מידע על הפעילות הספציפית של עסק מסוים באופן חד וברור. כאשר רואים את הדברים באופן וויזואלי בסרטון, הדברים מובנים הרבה יותר מאשר באמצעות הסברים ארוכים ולכן הוא מתאים כאמצעי שווק אופטימלי, לכל עסק ולכל תחום של פעילות

מה כולל בתוכו תהליך של הפקת סרטון תדמית?

השלב הראשון

הפקה של סרטון תדמית מתחילה בסיעור מוחות אשר בו חושבים על הקונספט, מתכננים את הרעיון בהתאם לאסטרטגיה השיווקית, מחליטים מהן המטרות של הסרטון ואפיון של קהל היעד, אם מדובר בבני נוער, הורים לילדים קטנים, בני 50 פלוס, או בני הגיל השלישי.

השלב השני

השלב הבא הוא בנית הרעיון על כל רבדיו, ביצוע תחקיר מקיף של תחום זה כדי להחליט מה ייכלל בתוך הסרטון ומהן הנקודות המהותיות, שיש להדגיש כדי לבדל את הלקוח מול מתחריו.

השלב השלישי

לאחר מכן מגבשים את העלויות של כל סעיף תקציבי, התקציב מועבר ללקוח לצורך בדיקת היתכנות אם הלקוח מאשר את התוכנית, יוצאים לדרך. התסריטאי כותב תסריט התואם את רוח הדברים, המעצב הגרפי בונה את כל התכנון הגרפי החזותי ועל פי הרעיון מכינים גם את האנימציה.

השלב הרביעי

אם מדובר בסרט שיצולם באתר כמו ביער, ליד מבצר עתיק או בכל מקום אחר בשטח, צוות הצילום יוצא למקום זה כדי להכיר אותו ולתכנן את ההתאמה לצילום. אם לאור המיקום הם מחליטים שיש צורך בציוד נוסף, הוא מתווסף לרשימת ההיערכות.

השלב החמישי

השלב האחרון בהתארגנות הוא קביעת לוח זמנים. כדי שהפאזל של ההיערכות יהיה מוכן, כל אחד מאנשי המקצוע יבצע את המשימות שלו כדי לעמוד בלוח הזמנים שנקבע עבור כל אחד מסוגי העבודות הן בהיערכות, בצילומי השטח ובשלבי העריכה הסופיים.

הכנה של הסרטון התדמיתי לאחר הצילומים

בתום הצילומים מבצעים אנשי מקצוע שהם מומחים בתחום עריכת וידאו את עריכת הסרט, עריכת הסאונד, עריכה של התסריט, שילוב של קריינות של אחד או כמה קריינים בהתאם לתסריט, שילוב של מוסיקה ברקע, הוספה של אפקטים גרפיים, אפקטים קוליים ואנימציה. כדי להנגיש את הסרטון לכל סוגי הקהלים, מוסיפים גם תרגום ותמלול מדויקים.

אילו סוגי סרטוני תדמית ניתן להפיק ומה ניתן להשיג בעזרת כל אחד מהם?

קיימים כמה סוגי סרטונים ולכל אחד מהם יש את המטרה שלו. סרטוני תדמית לעסקים הם חלק מהמערך השיווקי שמעניק משרד הפרסום לעסקים השונים:

סרטוני תדמית אשר מצולמים בתוך העסק

אף אדם אינו מבין כיצד מייצרים מוצרים מסוימים או איך מעניקים שירות לתחום מסוים. לכן קיימת חשיבות רבה להפקת סרטונים ווירטואליים בתוך בית העסק, כדי שהציבור יחווה את הפעילות היום יומית בו. אם מדובר לדוגמה בייצור של מזון, בסרטון יוצגו כל שלבי העבודה באופן מסקרן ומרתק, משלבי העיבוד של חומרי הגלם, המכונות השונות שמבצעות משימות ייעודיות, פסי הייצור שלכל אחד מהם יש תפקיד אחר ועד ההגעה למוצר המוגמר, אריזתו ושילוחו ללקוחות בארץ או בחו”ל.

אפשר לחשוף את הליך הייצור של מוצרים חדשים כמו חיתולים סופגים לתינוקות אשר מיוצרים בטכנולוגיות חדשניות. הקהל נחשף לשיטות הייצור הייחודיות וגם לניסויים שנערכים במעבדת המפעל ובהם אפשר לראות את ההבדלים ברמת הספיגה של חיתול יוצא דופן זה, מול חיתולים אחרים הקיימים בשוק.

סרטוני תדמית אשר חלקם משלבים צילומים מרחפן

השלב הראשון תמיד יהיה תיאורטי ויכלול הרבה שאלות וחשיבה משותפת. ראשית, עלינו למצוא את קהל היעד שלכם, את היעדים העסקיים (יעדים שבועיים, רבעוניים ושנתיים) ובאופן כללי להבין מהי מהות העסק שלכם. מהות העסק היא למעשה הסיבה שהעסק קיים. איזו בעיה העסק נועד לפתור? איזה מענה העסק מספק? קביעת הפרטים האלו הוא עניין הכרחי ובסיסי – הוא יכוון אותנו למיתוג הנכון, יסייע לנו לבחור באסטרטגיית השיווק המתאימה בעבורנו, יעזור לנו למקד את עצמנו בשוק ולמצוא את הנישה שלנו, וברמה המעשית יבהיר לנו אילו פרטים אנחנו צריכים להבליט ואפילו איזה לוגו ועיצוב יתאימו לנו.

סרטוני תדמית על סיפורי הצלחה

חברות רבות מעוניינות לחשוף לקהל הלקוחות פריטים חדשים שהן מייצרות או מייבאות וזאת כדי לשווק אותם בכמויות גדולות. אחת הדרכים לכך היא להסריט סיפור אותנטי של אדם שרכש מוצר זה והוא משתמש בו לרווחתו. הוא יספר באופן אותנטי עד כמה הוא מרוצה מהשימוש בו וימליץ לציבור להצטרף למעגל הלקוחות שמרוצים ממנו. כאשר שומעים את המידע מפיו של אדם שמשתמש במכשיר או בפריט ספציפי, הכול נשמע אחרת וקיימת השפעה רבה הרבה יותר על החלטתו של הלקוח הפוטנציאלי.

אפשר לראיין אדם שלמד בקורס לאנגלית עסקית. הוא יספר עד כמה המורים בקורס הזה הם מקיומנים ובעלי ידע רב, עד כמה הדבר קידם אותו וסייע לו בחיי היום יום בהתנהלות עם קולגות ממדינות שונות, בשיחות טלפוניות, במיילים ובפגישות עסקיות כאן או במדינה שלהם.

סרטוני תדמית אשר מצולמים בשטח

כאשר המטרה היא להעביר ללקוחות הפוטנציאליים את אופן ההפעלה של פריט מסוים כמו לדוגמה מכסחת דשא, אין כמו להפיק סרטון תדמית אשר מראה את המסוגלות של המכסחה בפועל על המדשאה, את שלל האפשרויות ואת נראותו של הדשא לפני ואחרי. ההתרשמות של הלקוח מדרבנת אותו במקרים רבים לרכוש את המוצר, או להקדיש לכך מחשבה נוספת. כאשר רואים זאת באופן מוחשי, הרבה יותר קל להבין כיצד לתפעל את המוצר וכיצד להוציא ממנו את המיטב.

אפשר לערוך סיור בצימרים חדשים שהוקמו לאחרונה. כדאי לצרף גם רחפן שיצלם את המיקום הגיאוגרפי במבט מלמעלה ואת העיצוב היפהפה של הצימרים, כל הפינוקים הקיימים בהם כמו הג’קוזי, בריכת השחייה, הנוף המרהיב מהמרפסת, ההיבט הקולינרי והיתרונות הגדולים של הצימרים כמקום אולטימטיבי לחופשה בלתי נשכחת.

סרטוני תדמית אשר מצולמים באולפן צילום מקצועי

צילום סרטון תדמית בסטודיו מקצועי לצילום אשר קיימים בו אלמנטים כמו תאורה ייעודית ומסכי רקע אשר מתאימים להבלטת ולהצגת מוצרים שונים. כאשר מצלמים פריט על רקע שצבעו הוא בקונטרסט כמו לבן על רקע שחור, התוצאה היא כליל השלמות. לכן יש עדיפות ליצור סרטונים בעזרת הגימיקים שקיימים בסטודיו המקצועי כדי להעניק אפיון וייחודיות לכל אחד מהמוצרים שאותם מעוניינים לשווק.

אפשר לחשוף מכשור עזר חדשני למטבח כמו מיקסר ופוד פרופסור. מציגים זאת באולפן שיש בו מטבח יפהפה ומראים את השימוש בכל אחת מהאופציות המתאימות לבישול, אפייה, חיתוך ירקות במגוון גדלים ועוד. הקהל רואה כל זאת באופן מוחשי וברור לו כיצד מתפעלים אותם.

סרטוני תדמית באולפן באמצעות פרזנטור

אדם מוכר אשר מציג שירות חדשני או ליין של מוצרים חדשים מקריא מהטלפרומפטר את המלל שהוכן מראש, אשר מתאר את הנושאים הללו. הפקת סרטון תדמית מתבצעת באמצעות מילים מדויקות אשר מתארות זאת, תיאורים וסרטונים של המוצרים עצמם. הפרזנטור משכנע את הקהל לבחור בשירות זה שיסייע להם. שני הנושאים האקוטיים הם בחירת הפרזנטור המתאים ביותר ועריכת סרטון איכותי ועם זאת מסקרן ומרתק בשילוב המוסיקה המתאימה.

אפשר להציג את פוליסות הביטוח המקצועיות של חברת ביטוח מסוימת. הפרזנטור שמוכר לציבור מסביר את השיטות היעילות שמיושמות בתהליך הקמת הפוליסות ואת הפעלתן במקרה ביטוח. העובדה שמדובר בדמות מוכרת כמו שחקן, זמר או איש תקשורת, עשויה לקדם את תהליך ההטמעה של הפוליסות הללו.

סרטוני תדמית אשר מבוססים על אנימציה

סרטונים שנעשה בהם שימוש בגרפיקה דינמית, אנימציה מבוססים על יצירתיות רבה. אנשי המקצוע מפיקים קוביות מידע אשר רצות בזו אחר זו על פי סדר כרונולוגי, כדי להבין את הפעילות שעליה מדובר. סרטוני אנימציה רבים מועברים ללקוח בדרך של תרשימי זרימה כך שרואים את ההתנהלות או את ההנחיות צעד אחר צעד, עד ההגעה למטרה. הפקת סרטון תדמית לעסק זוהי דרך נעימה ואהובה מאד שבה רואים את המידע בהדמיה של תלת ממד או תוך שימוש בטכניקות אחרות, אשר יוצרות האנשה של דמויות שונות.

אפשר להמציא דמות חמודה אשר מסייעת להורים לבצע את הרישום אחת לשנה לגני הילדים. שלבי ההדרכה באמצעות האנימציה מאפשרים להורים להבין את ביצועו של התהליך על פי הסדר, כדי לא להיתקע במהלך הרישום. בדרך זו הם ממלאים כראוי את כל המידע הנדרש ומגיעים לסופו של המסלול תוך קבלת אישור מהדמות הזו, כי הרישום הסתיים בהצלחה.

מה הם היתרונות בהפקת סרטוני תדמית

הפקה של סרט תדמית לחברה מציג את הפעילות של החברה באופן וויזואלי וכך התמונה חדה לחלוטין. זאת לעומת הסברים יבשים שבהם הלקוח לא מבין את הדברים במלואם. ההמחשה הוויזואלית הופכת את המידע לברור לחלוטין מכל ההיבטים.

מעבר לכך סרט שעולה ליוטיוב שהוא מנוע החיפוש השני בשימוש, יש סיכוי משמעותי שיזכה לכמות גדולה של הקלקות ויעלה לעמוד הראשון בקטגוריה שלו. לקוחות פוטנציאליים שצופים בסרטון זוכרים את המלל ואת התמונות שנראו בסרטון וכך החברה המפרסמת זוכה לחשיפה נרחבת ולהגדלת המכירות.

בשנים האחרונות הסרטונים התדמיתיים נחשבים לכלי השיווקי האפקטיבי ביותר ולכן נקודת המבט היא שאין מדובר בהוצאה כספית משמעותית, אלא זו השקעה בעלת חשיבות עליונה להעצמת המותג ולהעברת המסרים באופן מדויק.

כמה עולה להפיק סרטון תדמית ומה משפיע על התמחור?

הפקה של סרטוני תדמית לעסקים עולה בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. התמחור משתנה בהתאם למספר המשתתפים ולעלויות שלהם כמו פרזנטורטים שבדרך כלל גובים סכום משמעותי עבור כל הופעה שלהם. כמו כן עלויות של ההפקה, השכרת אולפן, פעילות בשטח, הפעלת רחפן, צוותי הפקה, הכמות של ימי הצילום, הסעות, רכישת ציוד ייעודי והעלויות הנלוות. לאחר שלב הצילום יש עלויות אשר נוגעות לעריכה, שימשו בתוכנות כמו פוטושופ ואינדזיין.

משלבי החשיבה של הפקת סרטון לעסק ועד שקיים מוצר מוגמר, פרק הזמן נע בדרך כלל בין שלושה לארבעה שבועות.

סרטון תדמית לעסק

סרטון תדמית לעסק הוא אחד הדברים החזקים ביותר ברשת. הרשתות החברתיות הינן ויזואליות ואוהבות יותר תמונות וסרטונים מאשר מלל.

אין כמו סרטון מוצלח על מנת להעביר את המסר שלך. סרטונים אותנטיים מבית העסק הם סרטונים מאוד מוצלחים ואפקטיביים.

בסטודיו שלנו אנו מייצרים סרטוני תדמית וסדרות של סרטונים לאירועים שכולם בנויים על מיתוג ספציפי לאותו אירוע.

רוצים סרטון תדמית לעסק שלכם? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם

שניה לפני שאתם יוצאים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?